Sunday 9 February 2014

Valentine's Card

Hello!!
Long time no see!!!
It's been a long time since my last post...it's been a tough year for me and
unfortunately , my passion for paper had to take a back seat :(
Nothing better than start with a Valentine's card!
With all the pop-ups , die cuts and glittery hearts I deserve!

Have a Happy Valentine's Day!

xoxo


Ola!
Quanto tempo nao?
Foi um ano bem puxado aqui pra' mim e tive que deixar meu hobby de lado :(
Mas, espero poder agora dedicar mais tempo para os meus papeis e postar mais tambem.
A comecar por um cartao de Valentine's Day.
Valentine's (14/fevereiro) e' o dia dos namorados aqui na Inglaterra.

Com todo gliter que temos direito!

Feliz Valentines!!
xoxo

6 comments:

  1. Gorgeous card...sorry to hear you had bad things happening ..hope this year will be so much better..
    life can have it's tough times..I know this so well....
    greetings from the Netherlands..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Holly....your kind words made my day! Thank you so much!!

      Delete
  2. Wellcome Sonia! I'm so glad to see you again! I hope I would see your projects often, because I really like them! Very nice card! Greetings!

    ReplyDelete
  3. oi sonia, voce nao vai acreditar, uma amiga me falou de alguém que faz cartões muito bonitos, que surpresa agradável quando vi que era voce. Seu trabalho e muito lindo e especial. Um beijo grande de uma amiga de muito tempo atras. (ha vários anos atras, fui na festa de aniversario do seu filho, mas me perdi no caminho, não sei se voce vai se lembrar de mim mas so gostaria de te parabenizar e desejar tudo de bom) xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi!! Muito obrigada pelo comentario tao carinhoso!!!! Voce nao deixou seu nome......com certeza Amiga dos tempos de Japao certo??? Estou curiosa pra saber quem voce e' 😊. Bjos bjos!!!!

      Delete